Thursday 21 August 2014

VIVA PALESTINE...

bismillahirrahmanirrahim-arabic-i121

Saya amat benci dengan rejim Yahudi kerana sesuka hati sahaja memusnahkan penempatan awam di Gaza, Palestine. Ramai rakyat terkorban termasuk wanita dan kanak-kanak, dan yang tidak boleh saya terima adalah mangsa kanak-kanak dan bayi, serius... teringat anak-anak di rumah. Tindakan mereka terang-terangan menunjukkan niat iaitu penghapusan etnik seperti yang pernah terjadi di Bosnia dan Orang Yahudi (di zaman pemerintahan Hitler). Tetapi saya amat kecewa kebanyakan kuasa-kuasa besar hanya bersikap diam diri, malah ada yang menyokong pengeboman ke atas Tebing Barat. Paling menyedihkan negara-negara besar islam pun hanya sekadar OOO I See (OIC) sahaja. Alhamdullilah masih terdapat negara islam di sana yang sanggup menghulurkan bantuan...Salute to Turki dan Malaysia sendiri (ini yang saya tau le).

Saya sekeluarga pula memang memboikot semua produk Yahudi.. (even susu anak saya keluaran nestle pun saya tukar).. Ini sahaja yang kami sekeluarga mampu buat untuk membantu Palestin... VIVA PALESTINE ... SEMOGA BERJAYA MEMBEBASKAN DIRI DARI CENGKAMAN israel........ INSYALLAH....


SOLIDARITI HANYA UNTUK MU PALESTIN

No comments:

Post a Comment