Tuesday 10 January 2012

PROSPERITY BURGER - Cam dalam pantang daaa.....

Hari Jumaat last week... tergedik2 saya ngan sahabat baik saya teringin nak makan properity burger yang glemer tu... punya le tak sabar ... dah makan ...emmmm hampeh.... pedas dan panasnyer ia macam saya makan  masa saya dalam pantang... merah-merah le muka dan kembang kuncup le hidung menahan pedasnyer.... dah le minum air gas .. mau nak terbakar tekak ni dibuatnyer .......... Pengajarannyer... Dalam Pantang Pun Boleh.. yess Malaysia Bolehhh..... 

Properiti berger saya ... hik hik hik .. pedas+panas pun abis juga... ye le saya nak bakar lemak2 dalam badan ni....... ALASANNNNNNN... sebenarnyer mmg kuat makan ... ngaku aje le ....

2 comments:

  1. Buat suspen le.....kak ros dah siap sedia nak ambil resepi sebab ingat mayang buat sendiri..hahahha....

    ReplyDelete