KACHINGG $$$$

Wednesday, 6 February 2013

Ohhh ape sudah jadi....

Ohhhhh anak-anak ku apa yang kamu sudah lakukan........ saya tengah trained anak-anak saya yang berumur 10 thn dan 8 thn untuk tinggal di rumah selepas balik sekolah, so x de le pegi transit lagi. Jimat sket duit.. lagi pun mereka dah besar dan patut belajar bertanggungjawab. Makanan semua telah saya siapkan di awal pagi... Bila balik dari Ofis, ini yang jadi .... ADOILA...


Banyak lagi gambar.. malas saya nak menguploadkan... adoila kekanak kenapa nghupa gitu kamoo semua.. gambar kat atas suma kat ruang tamu.. hamboi makan depan tv, pinggan tak reti basuh yer, ingat ada orang gaji nak basuhkan ke?.. kat atas sofa pun korang makan ekkk.. abis sopa umi tu... surat khabar abis korang koyak2kan ekk, entah apa yang salahnya surat Kabor tu dan nak wat ape? baju sekolah x bubuh atas penyangkut ekk, .... ooooohhhhhh...Grrrrrrrrrrrrrr........... INI MEMANG BOLEH MENDATANGKAN MARAHHHHHHH........



13 comments :

  1. hahaha
    memang mendatangkan marah sgt
    kita serupa la mayang
    dah le penat balik keje kann
    tambah stresssssss!!!
    Mule le nt start enjin bebel

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo itu kak mimi dah jadi hobi baru.. patut le dulu mak kita suka membebel ekk..

      Delete
  2. Bapak budak pun ada yang tak pandai berkemas, apa lagi anak seusia 8 dan 10 tahun. :)

    ReplyDelete
  3. BWK BERSABO UMI..LAGI 2 MINGGU OKEY LAH TU..SILAP2 DIORANG TOLONG KEMAS UMAH LAGI..

    ReplyDelete
  4. Salam,
    kalau boleh, jangan lah tinggalkan anak2 tu sendirian kat rumah ya.. bukan apa, budak2 ni selalunya berani dia lain macam.. kita pun takut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu le ogyep, camni le dilema ibu2 bekerja.. kekadang terpaksa buat camni disebabkan kekangan waktu dan kewangan...

      Delete
  5. mmg boleh mendatangkan marah.pasni suh diorg kemas sendiri..hehe

    ReplyDelete
  6. Sabo sabo. Kalau kak ana pun mau jadi tarzan....

    ReplyDelete
  7. ayyyoooo..mmg boleh mendatangkan kemarahan nie..hihihi

    ReplyDelete
  8. akak kene selalu call diaorg kot. hehe..
    da blk sekolah tu, baju da sangkut ke? da makan? pinggan da basuh?
    dgn kata lain.. spot check.. hehehe
    mmg btl kak, itu la dilema ibu bekerja. x kerja, kita nk tmbh pendapatan keluarga. bila kerja, anak xde org jaga. nk pakai org gaji... bnyk cerita kita dah dgr.. hanya Allah je yg tau mcm mana perasaan kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itule ira.. ati ni kat ofis tu kekadang x tenang... tepon mmg byk kali.. tpi kekadang x angkat dah memacam kita fikirkan...

      Delete
  9. takpe mula2 nanti lama-lama ok la tu...

    ReplyDelete
  10. sabar je lah ye..xpe lama2 nanti ok la tu

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI