KACHINGG $$$$

Tuesday, 11 December 2012

Damia is 2

Sebelum itu nak ucapkan epi belated besday untuk Ibu Lala, semoga berjaya dalam apa jua perkara yang di hajati baik di dunia atau akhirat... Damia adalah anak sedara saya yang telah menyambut besday pada 29/11/2012 aritu. Seronok anak dara sorang tu. Saya hanya sediakan kek barbie untuk dia. Budak tecit ni pandang tak de perasaan aje.. cuma perasaan nak terkam kek tu aje, ye le kan kecik lagi.. tak faham lagi. Esok dah besar mau dia request kek 5 tingkat.. baru mak dia tau.. Kek yang saya sediakan hanya kek coklat(eggless), bukan ape, boleh le kaum mak2 makan banyak sikit tanpa ragu-ragu kan.. hahaha.. yang makan banyak pun kami bukan bebudak pun .. hehe kaum ibu2 yang lebih2 pada besday party Damia aritu..

kembang sangat sket dia...

4 comments :

  1. salam mayang....
    cantik kek barbie tu....selamat ulang tahun juga yan ucapkan untuk ibu lala dan Damia moga panjang umur dan murah rezeki Amin....

    ReplyDelete
  2. bestnye dpt kek barbie...bukan budak kecik jek teruja, org besar pun teruja..hehe

    ReplyDelete
  3. bestnye dpat kek barbie...sgt comei...

    ReplyDelete
  4. Wow that was unusual. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that
    over again. Anyway, just wanted to say great blog!

    Here is my homepage ... enhance penis size ()

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI