KACHINGG $$$$

Thursday, 8 January 2015

DIGITAL MEASURING JUG


Dah lama mengidam alat penimbang ni. Akhirnya tercapai juga memilikinya. Ada harga istimewa dari Cosway RM29.90 saja, start dari 5 Jan 2015 aritu. Kalau nak beli kat DIY pun harga standard dalam rm70 ++++. Weiii... tak sabar nak guna tau.... Nampak sangat POYOSSSSS.... kan... hahahahahah.. lantak la... asal acik senang ati kannn....

28 comments :

  1. Wah cam
    Best je. Akk ngidan digital kitchen scale. Dapat dah brand giacomo. Pastu nampak pulak kat diy. Pergh macam nak beli lagi. Tamak tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. YANG NI SENANG NAK SUKAT AIR DLM ML PN BLEH NAK SUKAT TEPUNG DLM KG PN BOLEH.. KIRA MCM 2 DLM 1 LA,,,

      Delete
  2. Menarik juga ada jug macam ni. Lagi senang nak sukat menyukat kan akak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg senang.. tak ya lagi guna botol anak kalau nak sukat lam ml lagi .. suma cuma main tekan2 aje..

      Delete
  3. murahnya kak...nak cari jugak nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg murah sangat dah ni mimi.. senang keje ada ni, 2 in 1...

      Delete
  4. suka nya dia.... tapi memang betul kalau ada yg digital mcm ni lebih laju buat kerja... tengok kat angka jer... kadang rasa macam salah sukat kalau pakai manual ni... yer tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haihhhh mesti le suke..... tau tak pe kekadang tu tak tepat...

      Delete
  5. Kak mayang. mel pun macam teringin juga ni..tak payah bawa calculator dah masuk dapur..uhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu le mel.. mmg dah murah sangat dah ni.... mmg susah nak dapat harga camni.. try tengok dlm katalog cosway bulan ni.. akak pun guna no ahli kawan... kalau nak no. gi tau yer..

      Delete
  6. huhuu..rmai pulak kengkawan duk tayang benda alah nii..dh gatal tangan nak p rembat tp yg kat umah ni pun br je beli

    ReplyDelete
  7. Wahhh sronokl dh dpt. Hihi.

    Yui xpnh guna tpg almond.. tp dh lpas induction blh tu...

    ReplyDelete
  8. wahhh..seriously murah..nak beli jugak, tapi disebabkan nak pindah rumah, terpaksa la tahan napsu membeli belah ni..brg2 yg ade ni pun nk buang mane yg x bole guna..

    ReplyDelete
  9. Oh.. ye ke?
    Harap-harap kakak ingat sebab kakak ada membership cosway Mayang tapi tak pernah buka brochure yg dikirim - tak ada masa hihi...

    Macam praktikal utk digunakan.

    ReplyDelete
  10. wow mudahlh kerja lps ni
    knor biasa main agak n campak

    ReplyDelete
  11. salam singgah... n salam kenal

    murah je ni .nampak class tapi berbaloiii.. :))

    ReplyDelete
  12. cepat la masak lepas ni :) hehee

    ReplyDelete
  13. Cheq da pun dh lama berkenan..kalau murah cam ni boleh la rembat nti

    ReplyDelete
  14. makin gebus lah kek dan segala hasil buatan nanti ... saya dah biasa main campak je ... heheheee

    ReplyDelete
  15. Orang pompuan memang seronok kalau dapat menda gini..hehe

    ReplyDelete
  16. Whenever I read Your Post Allways got Something New
    Measuring Jugs

    ReplyDelete
  17. bestnya maktok suka ni, btw mmg lama dah tak beli barang cosway haha

    ReplyDelete
  18. wah.. canggih tu kak..
    mesti semangat nk menimbang tu.. hihi..

    ReplyDelete
  19. menarik
    lagi mudah la kan lps ni

    ReplyDelete
  20. kalo dapat lagi murah, okey gak kan... rasa cam sayang lak beli yg memahai... padalah ade lagi murah tuu... okey la tu dpt yg jenis cosway tu.. taklah mahai sgt kan Mayang?

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI