KACHINGG $$$$

Tuesday, 23 December 2014

RINDU... RINDU SERINDUNYA

Anak-anak teruna semua di pos ke kampung cuti sekolah ni. dan ada yang bersunat. Rindunya saya pada anak2 tak tau nak cakap. Tak de kawan nak ketawa, tak de kawan nak buat lawak, tak de kawan nak bergaduh, takde kawan nak menangis, tak de kawan nak mengadu, tak de kawan untuk berbincang dan memacam lagi le.. Rindu nak menjerit2 cam tarzan. hahahha itu tak tahan.... Ape pun umi rindu sangat. tak sabar nak balik kampung cuti krismas ni. Semoga allah permudahkan perjalanan pergi dan balik kami... doakan kami selamat yer kawan-kawan.

Doa Naik Kenderaan Dan Tip Perjalanan Jarak Jauh

Doa kepada Allah swt mohon keselamatan semasa memandu dalam perjalanan kita.... Memandu kenderaan untuk perjalanan jarak sama ada pulang ke kampung atau ada urusan lain yang jauh memerlukan persiapan dari segi fizikal dan mentaliti. Semua persiapan ini adalah bagi mengelakkan berlakunya perkara yang tidak diingini sepanjang perjalanan.


DOA NAIK KENDERAAN

اللهُ أَكْبَرُ، اللهُ أَكْبَرُ، اللهُ أَكْبَرُ، (سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِيْنَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُوْنَ )


“ Allah Maha Besar 3x, Maha suci Tuhan Yang mengusahakan kami untuk mengendarai ini. Sedangsebelumnya kami tidak mampu. Dan sesungguhnya kami akan kembali kepada Tuhan .

Kalau rindu sangat saya suka tengok video ni.. Comel sangat....

video

14 comments :

  1. Tengok gelagat anak-anak siapa tak suka Mayang.
    Kakak pun senyum juga tau:) suka.

    ReplyDelete
  2. Selamat bercuti,..hati-hati bila memandu k..

    p/s comel je video tu..

    ReplyDelete
  3. Akk x pg mana pun cuti sklh ni. Ada 2 org kat rumah tu pun dah memadai. Klw sume x de rs serba x kena kan

    Akk dah x de cuti sbb tu ka x kemana mana.

    ReplyDelete
  4. Bestlh sesekali, ni nk pos mna anak2.

    ReplyDelete
  5. hai..ada anak bisng pening kepala bila tak der rasa sunyi pula.saya dh lama nak balik kg uh..sedih cutit sekoalh ingt lepak kg seminggu bosan gak duduk ipoh pergi umh adik2 belah suami dn mak mertua..artu bali dpt satu hari jer sedih sungguh...

    ReplyDelete
  6. wahhh..walaupun bukan anak2 ku.. tapi dok sengih je bila tgk tayangan video tu Mayang... heeee~

    ReplyDelete
  7. Isteri SP pula, nak hantar anak kesekolah pun dah keluar air mata. Takde kawan kat rumah katanya..hehe

    ReplyDelete
  8. keletah anak -anak yg menghiburkan ...

    ReplyDelete
  9. Bila berjauhan dgn anak anak memg rindu tuh akan menerpa kan kak...bile duk sunyi mule teringat gelagat diorg

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI