KACHINGG $$$$

Sunday, 21 December 2014

PISANG OH PISANG..

 Bekalan dari kampung, alhamdullilah.... Separuh dah saya berikan pada jiran... Ada lagi separuh.. Minggu ni menu bertemakan pisang ye kawan- kawan. Pisang ni sedap, manis berdecit tapi sayang banyak biji pula.. Pagi ni sarapan kek pisang, minum petang nanti kita buat cekodok pisang dinner pulak kita buat pisang goreng pulak... Nasib la.. Sesiapa yang tinggal belah2 sri gombak kalau rasa2 nak pisang khabaq mai na.. Boleh saya anta umah.

buat kek pisang

10 comments :

  1. saya hanya pandai wat cekodok pisang jer....

    ReplyDelete
  2. Wah wah wah rajinnya ciksu ni. Akk buat cekodok pun x pernah. Sume mak yg buatkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARI MEMBAZIR BAIK KITA MEMBUAT MAKANAN YER DAK..

      Delete
  3. sedap tu cekodok pisang.
    tetiba teringin lak.. hehe..

    ReplyDelete
  4. bau pisang tu yg tak tahan tuuu. tunggu pisang jiran bagi tu masak, kalo tak, mmg dah setle dah, heeee....

    ReplyDelete
  5. byk gi blh buat ni mayang ... blh buat roti , bingka , pengat , salut dgn marjerin .. bakar .. tabur madu n mkn dgn roti , pai dan byk lagi resepi ... heh heh ... pisang ada biji pisang awak kan ...

    ReplyDelete
  6. kalau lapar semua best , huhuu . sedap betul kek pisang tu

    ReplyDelete
  7. Nih kalo buat pisang goreng cheese sedap

    ReplyDelete
  8. kan sedap ooo.makan pisang.mcm mcm menu blh buat kan.
    sama la saya masa blk kg hri tu.. hihi.rezrki nk makan pisang.nak beli yg siap x berani lagi..
    tu pon puas tanya mak apa yg blh apa yg tak blh..
    penakut sikit saya ni..

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI