KACHINGG $$$$

Tuesday, 8 January 2013

LAP TOP HILANG

Banyak suka duka menjelang tahun 2013 ni .. tapi yang menyedihkan saya bila laptop saya hilang...Suami saya tinggalkan dalam kereta .. letak bawah seat pemandu. Suami saya singgah makan kat kedai mamak yang berdekatan... Sekejap dan sekelip mata.. lebih kurang dalam 15 minit aje habis hilang lap top saya. Tak le cantik mana dan tak le secanggih mana lap top saya tu .. tapi legend tau... Itu yang susah sikit saya nak blogwalking atau nak update blog sekarang ni.. nak buat kat ofis..hmmmmm..... mmg x de masa..... (heheheh ni pun curik2.... amponkan saya bos..)

Gambar dari Google ..(sebijik... camni le laptop saya yang hilang tu)

15 comments :

  1. ala siannyer.. but tq singgah blog KA ye mayang

    ReplyDelete
  2. ye ke, tak ada rezeki..nti ada rezeki beli yg baru..ye

    ReplyDelete
  3. Hallamak sayangnye. Ish cekap betui depa wat keje kan. Tu la x berani nak tinggal barang2 yg ada sentimental value dlm kete.

    ReplyDelete
  4. Itu yang kakcik tak suka anak2 bawa iPad bila ke mana2. Letak bawah tempat duduk pun boleh hilang...

    ReplyDelete
  5. ala sygnyer..dorang ni cepat betul dpt hidu ada brg berharga dlm kete..

    ReplyDelete
  6. jangan buat cenggitu lagi, walau pon kejap
    akk pon penah experience bende nih
    parking depan giant setiawangsa tu
    kan ramai org kt situ..tu pon kena
    pape pon brg legend mmg sayang kan

    ReplyDelete
  7. ala...kesianya...mayang....nak buat macam mana tak ada rezeki....jnsyaallah...nanti dapat yang baru tu....

    ReplyDelete
  8. alahai siannye lappy ilang...sbrla kak...

    ReplyDelete
  9. bukan rezki kita lagi...ingat cam tu rasa lega skit sakit hati kan mayang...

    ReplyDelete
  10. Laaa...sayangnya. Memang tak boleh letak laptop dlm keta. Banyak kes kecurian sbb pencuri ni ada alat yg boleh detect. Tak der rezeki. Sabar yer.

    ReplyDelete
  11. mmg bahaya kak klau letak laptop dalam kereta klau kita xde. semoga ada rezeki akak lain kali ye. insyaAllah..

    ReplyDelete
  12. as-salam..
    la..mcm mna bleh hilang ?
    ada kesan kena oecah ke keta tu?

    atau terjatuh masa simpan kat bawah tu..eh..eh pelik pulak kan

    ReplyDelete
  13. Aku dulu juga pernah kehilangan Handphone karena di curi :(. tangan pencuri itu cakap sekali dalam mengambil handphone aku. sampai-sampai aku tak sadar. Tapi aku mengikhlaskannya dan berharap Allah swt menggantinya lebih banyak. al hasil aku digantikan yang lebih banyak oleh Allah swt yaitu aku bisa punya sepeda motor. Alhamdulillah, sungguh ini adalah sebuah keajaiban dari sedekah :)

    ReplyDelete
  14. klu laptop ayut tu ilang pon nangis kot..wlupun tak secanggih mane..tp ada sentimental value kot..hihihi

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI