KACHINGG $$$$

Wednesday, 10 October 2012

Fuhhh... lega..



Alhamdullilah, arini seharian saya bertapak kat blog KA, melunaskan Blogwalking dalam segmen yg saya sertai... saya memang le jarang sangat sertai segmen, boleh dikira dengan jari , tapi kalau saya masuk sesuatu segmen saya akan berusaha bersungguh (selalu le lambat sikit, haruslah begitu sebab saya bekerja ye kengkawan), dah selesai baru le saya sertai segmen lain lak..JANGAN INGAT SAYA SOMBONG EKK.... kalau ada yang menjemput .. tapi saya tak sertai ekkk... saya tengah tumpukan pada satu segmen dan ke segmen yang lain ..

sori tuan umah tak de sibuk berjalan2 ke blog org

WOW RAJA EMA KE TU???

Gambar terkini..



Nak kongsi dari blog Kak fida, motif saya sebenarnyer mmg saya beno2 terkejut Raja Ema leh transform begitu cantik.... Wah tak sangka ekkk... Rasanya gambar dia terkini lebih cantik dari gambo masa dia anak dara.. Bukan ape suami saya cukup minat beliau ni...... selalu sambil sidai kain dok nyanyi lagu angan2 yang glemer tahun 80an dulu... (motif : jelesnyer nengok raja ema ni... cantik le ...). Tapi sebenonyer toksah susah ati kalau kita retis tentu kita pun bleh cantik camgitu (nak pujuk ati le ni ekkk).. Psst : katanya raja ema dah berumur lebih 50 thn... ooo kalau cengini le cantik dah macam umo 20 an....
masa Kahwin dengan sheqal dulu.. (pinjam gambar aje ni)

masa anak dara dulu

Kelako hah...

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI