KACHINGG $$$$

Tuesday, 22 May 2012

Emergency Breakfast

Sumber gambar dari Google

Cliche aje kan tajuk atas tu... hahaha saja nak wat havoc sket... sekali sekala apa salahnyer kan ... Pagi Ahad yg indah permai hari tu ... suasana sungguh sepi dan seisi rumah masih lagi nyenyak di buai mimpi... hahahahh ayat karangan sudah mari.. Sebenarnya nak cerita wiken aritu sungguh le kalut di mana lewat pagi itu kami bangun tido dengan perut berkeroncong minta di isi, dengan konfiden nyer saya memetik gas dapor.. ketekkk... ketekkk.. ketekkkk.. eh apsal tak hidup ni.... alamak gas dah abis .. camne nak wat ni, perut dah lapo.. so tercetus lah menu ini... nama menu ini pun saya x tau ape ... Belasah aje le ekk...

Bahan2

Sosej secukupnya
Baked bean secukupnya
1 biji telur ( dipukul)
sedikit Oregano dan Lada hitam
1 sdt Butter

Cara2

1. Glis loyang dengan sedikit butter
2. Letakkan sosej, masukkan baked bean
3. Masukkan Telur yang telah dipukul tadi
4. Sprinklekan sedikit Oregano dan lada hitam
5. Sprinklekan butter di atas bahan2 tadi
6. Bakar suhu 150' dalam 15-20 minit

Siap, senang bukan dan unexpectedly rasanyer sedap ... tak sangka kan.....Hahahah. See the leg laaa...








From Korea with Love

inilah adik saya yang gi Korea tu... Happy nampak



Kami sekeluarga amat tidak sabar menanti kepulangan adik tersayang dari Korea.. Bercuti... Yang penting beliau bawa balik byk souvenir... Best.. Best ... lenkali pegi lagi , boleh dpt souvernir lagi ... hahaha . WAt adikku Siti Hafsah, ada jumpe pakwe Korea tak kat sana ?..

Souvernir yang kami dapat adalah baju bola, beg tangan dan baju lagi... hahahahahh sangat le suke....I LIKE>>>











MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI