KACHINGG $$$$

Thursday, 17 May 2012

Rita Rudani Fening ngan Aidil Zafuan




Apa kes? mestilah pasal kes penceraian beliau yang kian hangat ... tapi bila di fikir2kan kesian Rita... maklumlah somi dia kurang matang sket.... Somi dia suruh kembali taat ke rumah baru beliau...and then, tuntutan cerai di gugurkan (nak berbaik kembalilah gamaknya tu)... adoila bleh gitu ..Rasanya tahap kesabaran Rita dah sampai maksimum. tak sanggup agaknya suami beliau permainkan beliau begitu lagi... bila suka cari bini .. bila rasa tak suka tinggal aje gitu, bak kata Rita, tinggalkan dia dan anak2 tu macam sampah. Hmmm kalau I pun mau berasap kalau menghadapi situasi cam Rita ni...(psst sempat lagi nak komen ... weii.. comeiinyer Rita ni, lagi-lagi bertudung camgini)


sumber : rotikaya


Dah lama rumahtangga Rita Rudaini dan Aidil Zafuan ni bergolak... harap-harap kali ni dapat diselesaikan dengan baik dan bijaksana. Sesungguhnya Perkara Halal yang di benci Allah Adalah Perceraian 




MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI