KACHINGG $$$$

Wednesday, 10 October 2012

WOW RAJA EMA KE TU???

Gambar terkini..



Nak kongsi dari blog Kak fida, motif saya sebenarnyer mmg saya beno2 terkejut Raja Ema leh transform begitu cantik.... Wah tak sangka ekkk... Rasanya gambar dia terkini lebih cantik dari gambo masa dia anak dara.. Bukan ape suami saya cukup minat beliau ni...... selalu sambil sidai kain dok nyanyi lagu angan2 yang glemer tahun 80an dulu... (motif : jelesnyer nengok raja ema ni... cantik le ...). Tapi sebenonyer toksah susah ati kalau kita retis tentu kita pun bleh cantik camgitu (nak pujuk ati le ni ekkk).. Psst : katanya raja ema dah berumur lebih 50 thn... ooo kalau cengini le cantik dah macam umo 20 an....
masa Kahwin dengan sheqal dulu.. (pinjam gambar aje ni)

masa anak dara dulu

Kelako hah...

20 comments :

  1. wow.. betul ka tu? mak ai cungggg nya. ish.. cam na dia leh transform sampai cenggitu sekali. apa rahsia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu le wantie.. entah berapa RM dia berabis..

      Delete
  2. biasalah kalu dah retis tu mayang hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.... KA sanggup tak wat tocang cam raja ema muda2 camgitu (gambo baju kuning)..

      Delete
  3. Salam Mayang, cam tak caya tu raja Ema..lain sungguh!

    ReplyDelete
  4. salam ziarah...wah wah raja ema ker tu..akak pun minat dia dulu...

    ReplyDelete
  5. salam kenal juga kat sini...buka2 aje ada raja ema..suami saya kawan baik bekas suaminya sheqal..dulu masa jmpa raja ema dgn sheqal ada lah tutup2 kepala tuh..ooo skrg dah tak lagi ye..

    masih cantik dan menawan orgnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn.. Knor , dulu rasanyer bertudung. Biasa le KNor bila dah cantik mana yg tutup suma di bukak untuk tatapan org..

      Delete
  6. Salute la sb dia bleh kurus dan cantik camtu..ari tu ada gak tgk kat blog kak Fieda..

    ReplyDelete
  7. raja ema kah tu?len benor muke yer..huhuhu

    ReplyDelete
  8. salam kenal dr kak NUrul dan follow sini.
    Makin cantiklah dia,cam x caya je umur dah > 50 thn.

    ReplyDelete
  9. cantiknya raja ema
    mak saya minat kat raja ema ni

    ps: salam kenal..done following u ;)

    ReplyDelete
  10. wuit?biar btoi ni Raja Emma?cunnya..dtg membalas kunjungan dan follow!!!

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI