KACHINGG $$$$

Wednesday, 3 October 2012

MOHON BANTUAN DAN MINTAK KAWAN2 SHARE ARTIKEL NI

SHARE DARI KAWAN BLOGGER SAYA, CIK AZLYZAH

Assalamualaikum wbt.
Mohon kawan2 blogger lain share artikel ne.Sama2 kita membantu meringankan beban beliau.Artikel ne saya jumpa dari Fb,Jadi sesiapa yang nak copy ataw share tak payah nak mintak izin.Sama2 kita membantu,Tak dapat bantu melalui wang,Kita kirimkan doa pun dah berbaloi.Semoga penyakit beliau dapat di sembuhkan dan semoga beliau sentiasa tabah dalam mengharungi ujian Allah swt.

1. Ezmi kini terlantar & dijaga oleh ibunya di Batang Kali, Selangor
2. Telah menjalani perubatan moden ditahap tertinggi, namun pihak hospital telah menemui jalan buntu apabila ianya tidak berkesan.
3. Ezmi kini tidak lagi meneruskan pengambilan ubat2an moden.

4. Ezmi mempunyai 2 org anak berumur 10 & 7 tahun yang setia menemaninya.
5. Ezmi ialah seorang bapa tunggal & anak sulong dlm keluarganya.

Bantulah dengan ikhlas, walaupun sekadar sepotong doa.
Share!!!
 

5 comments :

  1. Doakan yg tebaik untuk beliau ye! moga segera sembuh & bertabahlah untuk keluarga beliau

    ReplyDelete
  2. sian kan...su ada dengar dalam buletin tv3 hari tu..semoga beliau tabah menghadapi dugaan Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah su, asalnya dari resdung dan terus melarat jadi kanser hidung

      Delete
  3. betulke,takkan resdung boleh sampai jadi macam tu sekali.

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI