KACHINGG $$$$

Wednesday, 25 July 2012

Pengantin Remaja



Comel kannnnn...
ape le perasaan dowang ni.. suke aje nampaknyer...
Biasalah saya mesti lambat.. maklumlah ketapi wap.. tapi saya amat berbangga + terkejut  bila dapat berita berkenaan dengan pengantin remaja yang berumur 16 thn (Syafiq) dan 14 Tahun (yana). Habis dipukul canang di setiap laman web, dengarnyer perkahwinan berlangsung di Pahang. Kiut betul mereka berdua ni ..at least dengan cara ini dapat mengelakkan zina dan dapat melahirkan anak2 yang sah taraf nasabnyer.. Amin.. dari segi agama mmg tidak menghalang.. cuma adik2 perlu tahu tanggungjawab masing-masing sedangkan saya yg dewasa ini memerlukan keserasian dan kesabaran yang tinggi dalam perkahwinan apatah lagi mereka yang masih setahun jagung... Pada pendapat saya mereka kena lebih mendalami dari segi agama supaya tidak tersasar... (pssst : setuju tak dengan saya.. mereka juga perlu mengamalkan perancangan keluarga, at least sehingga abis sekolah kannn...)



Kalau nak tengok video nyer pun ada gak leh tengok kat bawah


2 comments :

  1. sama2lah mendoakan supaya jodohnya kekal hingga hujung nyawa.. setan semua menangis dengan perkara ini tapi setan tak penah mengalah untuk menguji
    semoga pasangan ini berjaya mengahrungi dugaan2 alam rumah tangga

    ReplyDelete
  2. aku umur 14thn dok tido bwh tiak mak lagi, wakakaka

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI