KACHINGG $$$$

Wednesday, 25 July 2012

Kereta terbang

Ngeri lak tengok kete tu terpacak camgitu... tapi jangan terkejut pemandu dia selamat... Alhamdullilah...

Baju hijau ini pemandu kereta tersebut, alhamdullilah selamat...



ngerikan ... tapi agak unik lak .. camno nak kuarkan kete tu gamaknya..

9 comments :

  1. ni betul2 terbang...Alhamdulillah, sib baik selamat..

    ReplyDelete
  2. mmg ngeri...cmne la kete tu leh terbang spi cmtu skalikan...agaknye bpe la kelajuan kete tu ketika tu kan...sib baik selamat

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanyer penangan sbb bawa laju gamaknya

      Delete
  3. Alhamdullilah pemandunya selamat. tp mcm mana boleh terbang ke atas gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah mamasya.. mungkin bawa kete tu laju sgt agaknya.. nasib baik selamat..

      Delete
  4. syukur xde apa2...

    aku pernah tgk kete terbang & jatuh depan kete aku masa raya ke 2 thn 2009. 2 meninggal tercampak atas jln, 1 idup...af-fatihah <--- udah terkenang blk kisah tu...sobsob, laki aku payungkan arwah atas jln sbb time tu kul 12 tghari, panas terik kau...

    terkomen panjang le pulak... :p

    ReplyDelete
  5. macik yg bawak keta ni lupa nak koner..tu yg tegak naik atas bukit tu..kat felda nitar ni kan,,,

    ReplyDelete
  6. entah le kat mana? oo ye ke? patut le mesti bawa laju pun mak cik ni ..

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI