KACHINGG $$$$

Monday, 18 June 2012

MEROYAN BACA NOVEL

Wah tajuk atas tu... tapi bukan betul-betul meroyan ekk. Sejak fenomena felem Ombak rindu ni, makin menjadi-jadi minat saya membaca novel.. Adoila, apa nk buat ngan novel melambak kat umah tu ekk. Lagi pun ofis saya ni dekat sgt ngan ofis Kaki Novel, tu yang kekadang ada cite novel baru yang best keluar terus saya terjah ofis Kaki Novel, lagipun saya leh dapat harga murah..... hehehehhe...(mmg saja nak pikat aku datang selalu ekk...)

Saya baru beli buku ini

dan ini

17 comments :

  1. mcm best aje dua2 novel tu..QH dlu pon suka jugak bca novel..sbb dlu keje di library..byk sgt novel yg best2..skrg ni xde lg dh..nk beli xkot..hihih

    ReplyDelete
  2. baca novel pun boleh meroyan ya!!!!takut..hehehe

    ReplyDelete
  3. baca tajuk nampak menarik novel ni.akk dah lama tak baca novel....

    ReplyDelete
  4. Dolu2 mmg suke layan novel, skrg ni tak dan dah kekekek, tp msti best kan citer dia

    ReplyDelete
  5. alahai syoknya baca novel..saya dah lama tak baca novel kalau baca nanti sure dapur tak berasap nanti..hehe

    ReplyDelete
  6. nak pinjam hihihi
    rindu nak baca novel..lama dh tinggal hobi zaman muda nih :P

    ReplyDelete
  7. best nye tajuk2 novel tu...su dah tak ada masa nak bernovel lepas ada anak ni...huuhuu..

    ReplyDelete
  8. amboi mayang.. baca novel lak pulak.. cer citer ckit best tak novel ni?

    ReplyDelete
  9. sempat baca novel?nnt hangus kek...hihi

    ReplyDelete
  10. sy pon peminat novel..tp dh lama xbaca..xde masa nk bc,,huhu

    ReplyDelete
  11. aaa..lamenye tak baca novel..mmg tak sempat langsung dah ni.. buatlaa sikit ulasan nanti..hehehe..dpt sinopsis pun jadik:)

    ReplyDelete
  12. nmpk menarik cover novel ni..

    ReplyDelete
  13. lama uda saya tak baca2 novel ni.. pasti menarik kan.. ehehe..

    salam kenal yaa... followed (",)

    ReplyDelete
  14. Salam kenal. Yang tajuk saya isteri dia tu macam best je.teringin nak baca novel balik

    ReplyDelete
  15. assalam.ofis kaki novel tu dkt mana eh

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI