Tuesday 29 November 2011

Kisah aku dan Kuih

Akhirnye ... arini bukak blog ni .. bleh plak... dah 2 minggu try bukak, asik tulis the blog does'nt exist aje.. tak tau le kenapa.. tapi mmg dok minat blog ni ... byk saya belajar dari sini.. sampai sekarang ni dah jadi duta... hahah.. bkn duta ekkk,... tpi dpt tempahan wat donut kat kafe kawan somi .. walaupun ode nyer hanya utk ari sabtu dan ahad tapi alhamdullilah dpt le duit tambahan poket utk kami sekeluarga ekk... walaupun jumlahnyer kecik, tapi saya tetap bersyukur,  akak zalina, terima kasih atas ilmu2 akak dlm blog tu....... luv u kak....muah...muah..muah... teruskan lagi ekk.. usaha mencurahkan ilmu2 akak kat blog tu ekk...sbb suma tu mmg menaikkan semangat saya (dan saya rasa bkn saya sorang ramai lagi) dalam usaha mencari rezeki yang halal.....
BLOG TITLE

1 comment:

  1. Ni kisah beul ke myg. Wah tahniah. Dah ada oder. Jual kt mn tu?

    ReplyDelete