KACHINGG $$$$

Tuesday, 16 August 2011

Akhirnya..

Arini nak update berkenaan dengan kursus aritu .. alhamdullilah akhirnyer berjaya gak aku .. hasil nekad aku .. itu le dah tua2 bru le nak belajar ..walaupuun gitu aku cukup puas ati ngan hasil yang aku dapat.. alahmdullilah lagi sekali .. syukran.. syukran .. syukran YA ALLAH .. 
Psst : Aku nampak kuyus le , Alhamdullilah ...
heheheh ... TAK CAYA cuba tengok aku time mula2 g kursus ni


1...



2..


3....

kannnnn... betul tak??????

last kursus aritu belajar coklat indulgence.. resepi dia perghh.. tenkiu cekgu ... mmg sedap.. cam ala2 secret resepi dah.... pas ni leh le bukak kedai ....... Jom layan gambar baru aku ekkk... utk last day kursus aritu ...


 Kek2 hasil dari tangan2 pelajar.. amacam kan ??? cantik2 suma.. dan memasing dah leh bukak kedai ...
 kek ni aku buat....mabeles... mmg mabeles.. bkn puji aku tau tapi cikgu yg bagi resepi ni..
 kek yg telah dipotong... mmg sedap kek ni... saja caption besar gambar kek ni bio bg terliur...
gambo dari pandangan atas

ok la.. nanti kita sambong lagi ekk.. ada keje yg perlu diselesaikan .... 

2 comments :

  1. bestnye mayang dah pandai buat kek. cayalah. len kali ajak ajak la kalau nak pi kursus...

    ReplyDelete
  2. tu le.. ingat kan x minat.. lau minat bleh le join kursus .. ada gak le geng .. ni sesorang aje... tp tak pe le cari kengkawn baru seronok gak sesekali bersosial..

    ReplyDelete

MAI LE KLIK RAMAI-RAMAI